ZA MUNDUREM PANNY SZNUREM

Kochani w naszej miejscowości jak co roku obchodzi się święto PROSNY. Jest to otwarcie sezonu turystycznego. Nazwa PROSNA wywodzi się od rzeki, która u nas płynie. W tym dniu odbywa się spływ kajakowy, turniej piłki nożnej, marsz Nordic Walking i zawody sportowo- pożarnicze oraz dodatkowo jest wiele innych atrakcji. Odnośnie tytułu posta. Będąc na tej imprezie nie za długo bo zimno i mega wietrznie. Zobaczyłam dużo strażaków, fajnie kolorowo nawet do twarzy im było w tych strojach. Mój mąż również zaliczał się do grupy OSP. Zaczęłam się zastanawiać co nam się podoba w policjantach, strażakach czy też marynarzach? Ja osobiście jakoś nie jestem fanką np.mundurów policyjnych, źle mi się kojarzą, ale za to marynarze wyglądaj sexy i strażacy również. Przypuszczam, że nasze postrzeganie zależy od wyobraźni i podłoża seksualnego. Patrząc na zdjęcie robi się gorąco. Każda chciałaby, żeby takie ciacho z sikawką w paradowało do domu i ugasiło płomienie. Cóż zdjęcia zostają tylko marzeniem a real rzeczywistością. Nie liczy się wygląd ale zachowanie i czyny no i żeby nie miał zrytego mózgu. Często słyszę, że po wojsku lub po odbytej służbie w policji człowiek ma nie po kolei w głowie. Nie wiem nie mi oceniać. Nie miałam styczności z taką osoba i nie wyrażę swojej opinii na ten temat. Wracając do tytułu Ja jak widzę męża wdzianku strażaka to od razu bym się na niego rzucała wygląda tak męsko i sexy. Nie potrafię odpowiedzieć szczegółowo, nazwać bo to jest to coś , to coś gdy poznajemy mężczyznę czy kobietę i już wiemy, że ma w sobie to coś co nas podnieca, zachwyca, podoba się.
Dziewczyny jak Wy byście to określiły dlaczego podobają nam się mężczyźni w strojach strażaka, marynarza, policjanta?
Dość ciekawe i nie łatwe do zinterpretowania. Szkoda, że dziewczyny nie piszczą za nimi jak za Justinem Biberem czy Timberlakiem. Nasz świat jest dziwny, nasz umysł ma burzę mózgu i milion myśli na minutę. Tak jesteśmy stworzone. Hmm drogie Panie ale my będąc w stroju stewardessy czy też kelnerki również pociągamy facetów tak jak oni nas.
CIEKAWE co oni by odpowiedzieli gdybym zadała im pytanie odnośnie Pań w mundurach dlaczego im się podobamy co ich w nas pociąga, uniform? czy coś więcej?
Na zdjęciu mój kochany mąż i strażak po prostu rewelka hi hi :) z synkiem :) Kocham Najmocniej :*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BYĆ JAK ,,DON KICHOT " ? CZYLI WALKA Z WIATRAKAMI...

KWIATKI CZY CZEKOLADKI ???

"PRZYJACIÓŁ SIĘ NIE ZDOBYWA, PRZYJACIÓŁ SIĘ POZNAJE".