"PRZYJACIÓŁ SIĘ NIE ZDOBYWA, PRZYJACIÓŁ SIĘ POZNAJE".

Przyjaźń damska, męska oraz damsko - męska czy ona istnieje? Czy potrafimy się zaprzyjaźnić na długie lata?
Definicji przyjaźni jest wiele i każdy może postrzegać ją inaczej. Według mnie przyjaźń oparta jest na wzajemnej życzliwości, szczerości i zaufania oraz bezinteresowności. Również w przyjaźni możemy liczyć na daną osobę znajdując się w różnej sytuacji.
Mówi się, że przyjaźń jest jak pieniądz, łatwo ją zdobyć, trudniej utrzymać.
Trzeba dużo czasu, cierpliwości i wzajemnego zrozumienia, aby zbudować więź prawdziwej przyjaźni.
Też często słyszymy prawdziwego przyjaciela poznaje się w biedzie.
Coś w tym jest, myślę, że w tedy bardziej doceniamy więź międzyludzką. Ja z doświadczenia wiem jedno, że przyjaźń potrafi przetrwać lata. Gdy jest pielęgnowana i szanowana. Mam dwie przyjaciółki i jednego przyjaciela jest nim MĄŻ oraz kilka koleżanek. Nie potrzebuję więcej osób do szczęścia wystarczą mi TRZY najważniejsze osoby PRZYJACIÓŁKI oraz MĄŻ. Z Moniką przyjaźnię się od podstawówki aż do teraz. Po mimo, iż mieszka daleko to często dzwonimy oraz piszemy do siebie. Widujemy się rzadko, czasem tak bywa w życiu, nie zawsze możemy sobie pozwolić na spotkania. Druga to Marzenka przyjaciółka od technikum. Dzielą nas ogromne km.krąży po świecie za granicą. Mamy również kontakt na Skypie oraz telefoniczny. W Maju czyli już jest maj będzie w Polsce w końcu będziemy mogły się spotkać na pogaduchy. Czujemy, że czegoś nam brak, drugiej osoby jednak przyjaźń wypełnia nasze serca i odczuwamy tęsknotę. Mąż to kolega , przyjaciel, ojciec. Można z nim konie kraść i piwo wypić, pogadać jak z kumplem w barze czasem pośmiać się z samych siebie i po świrować z sarkazmem.
Więc Kochani
Przyjaźń damska istnieje nawet powiedziała bym jesteśmy dla siebie jak siostry. Nie wierzę w przyjaźń damsko - męsko bo jedno z nich zwykle ma tendencje do zakochania się. Co innego, gdy jesteśmy w stałym związku. Kiedyś w latach podstawówki i gimn. zaprzyjaźniłam się z pewnym chłopakiem. Ja poczułam coś więcej przyjaźń trwała ale u mnie w sercu narodziło się uczucie. Po jakimś czasie nasze ścieżki się rozeszły i czar prysł. Dlatego jak dla mnie takie przyjaźnie może są ale długo mogą nie potrwać. A przyjaźń męska istnieje? Niby tak. Trudno w dzisiejszych czasach spotkać dobrego faceta, z którym połączy więź przyjaźni czy więź braterska. Osobiście nie spotkałam jeszcze przyjaciół płci męskiej. Może się tak nie afiszują jak dziewczyny hmmm... Faceci ogólnie są jacyś inni hi hi. Przepraszam muszę sprostować istnieje przyjaźń męska. Tak istnieje. Dowodem jest mój brat, który przyjaźni się ho ho kupę lat z osobą X. Są jak bracia po mimo, że mój brat ma jeszcze brata a przyjaciel to tak jakby drugi brat he he. Nie jest to skomplikowane przynajmniej dla mnie. Przyjaciele - jedna dusza w dwóch ciałach. Arystoteles.
Jak jest u Was z przyjaźnią czy przetrwała jakaś ze szkolnych lat? Jak ją pielęgnujecie? A może jesteście w przyjaźni damsko-męskiej? jeśli tak to mi napiszcie utwierdźcie mnie w swoich przekonaniach, że taka przyjaźń też może istnieć i przetrwać.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BYĆ JAK ,,DON KICHOT " ? CZYLI WALKA Z WIATRAKAMI...

KWIATKI CZY CZEKOLADKI ???