PEŁNA SZAFA !!!

Ach te ubrania, torebki mam wrażenie że mają nogi bo wszędzie ich pełno w domu, w sklepach. Mniam ale pyszny serniczek właśnie się zajadam łakociami. Uwielbiam coś zajadać podczas pisania. A co mają łakocie do ubrań i torebek? Mają to, że jest z nimi prawie tak samo jak z łakociami tylko ich nie konsumujemy jedynie używamy hi hi i nie są słodkie ale za to piękne wyglądające i super na nas leżące. Prawda??? U mnie w szafie jest tyle ubrań, że codziennie rano się zastanawiam w co ja się ubiorę. I szczerze stoję tak 30 min i myślę a może to a może tamto. Do tego posiadam w użytkowaniu aż 7 torebek to i tak dla mnie bd. Nie dobrze jest mieć garderobę wypełnioną po brzegi. To źle wpływa na naszą psychikę. Im więcej tym dłużej się zastanawiamy nad wyborem i co do czego to i tak wybierzemy ciuchy, które lubimy najbardziej np.leginsy, t shirt czy też dżinsy i jakąś bluzę. A reszta rzeczy wisi i czeka na swoja kolej o ile w ogóle się doczeka. To jest prawie jak z kolejką do lekarza czekasz i czekasz i nie możesz się doczekać. Dlatego warto zastosować MINIMALIZM, co w praktyce u mnie się nie sprawdza. Po mimo co tyg.porządków w szafie za każdym razem coś wyrzucę ale nie za dużo BO MI SZKODA. No właśnie BO MI SZKODA!!! Przypomina Wam to coś? Oj chyba tak. Też tak macie? Zastanawiam się po jaka cholerę kupujemy jeszcze rzeczy? Sorry ale to nie ma sensu. W naszej komnacie mamy wieloraki asortyment, ładne pata łaszki, większość z nich nie widziała światła dziennego. Warto je założyć a nóż zrobimy wrażenie na innej osobie, będziemy w centrum uwagi, pochwał jak my to pięknie w tym i owym wyglądamy. NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA - teoretycznie a praktycznie to jest całkowicie inaczej. Warto zastanowić się nad sobą przemyśleć czy w tym co nie chodzę np.2 lata czy Ja w ogóle to jeszcze założę, czy spodnie, które są za duże do czegoś się nam przydadzą ( może przytyję, nie, nie przytyjesz chyba że zajdziesz w ciążę) bądź podpytać męża czy Ja mu się jeszcze w tym podobam w tej bluzce, sukience. Między nami kobietami po co nam aż tyle wdzianek. To co jest aut sprzedać lub komuś wydać. Zawsze jakaś korzyść z tego będzie.
MAGIA KOBIECEJ SZAFY:
gdy chcesz włożyć do niej ubrania to nie ma miejsca, a gdy chcesz coś założyć to nie ma co..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BYĆ JAK ,,DON KICHOT " ? CZYLI WALKA Z WIATRAKAMI...

KWIATKI CZY CZEKOLADKI ???

"PRZYJACIÓŁ SIĘ NIE ZDOBYWA, PRZYJACIÓŁ SIĘ POZNAJE".