MĘSKI ZAPACH

Z czym może nam się kojarzyć męski zapach? Czy my kobiety zwracamy na to uwagę jakich perfum używa partner? Czy lubimy jak mężczyzna, chłopak, kolega jest pachnący? Ja osobiście uwielbiam wręcz kocham gdy mężczyzna dba o siebie i używa zapachów zwracam na to uwagę. Bez przesady pachnący nie znaczy, że wylał na siebie może perfum i capi a nie pachnie takiego czegoś nie cierpię mdli mnie aż od ich bezmyślności. Ja bardziej preferuje jak partner bądź znajomi używają perfum ale z głową. Poperfumują się ale delikatnie. Wyobraźcie sobie teraz mamy upały i niech w autobusie stanie taki jeden kolo, który nie żałował sobie pachnidła. Murowane osłabnięcie lub mdłości. Ja jak stoję koło takiego typa to od razu się ewakuuje. Jestem poskładana, żeby nie było jeszcze gorzej, po prostu uciekam. My kobiety lubimy pachnących facetów ale nie aż tak. W sklepach jest szeroki asortyment zapachów, są różne mocne, delikatne, piżmowe, drzewne itp.
Ja mam takie 3-y zapachy, które podobają mi się najbardziej. Mąż pachnie nieziemsko gdy ich używa. Czasem działają jak afrodyzjak hi hi.
1. Pierre Cardin collection. CEDRE AMBRE.
2. PANAMERA for men.
3. Mały perfum, który mąż kiedyś dostał od kogoś w prezencie była to edycja limitowana z Oriflam. Nie ma nazwy na flakoniku ani pod spodem ale zapach urzeka.
Męski zapach kojarzy mi się w zależności, który mąż użyje przeważnie z pożądaniem, seksapilem, męskością, pewnością siebie nawet powiedziałabym, że z elegancją. Każdy mężczyzna ma inny gust jeden woli wyraźne zapachy intensywne a drugi delikatne. Najważniejsze, że chcą ich używać i podobać się nam kobietą.
A Wy macie jakieś ulubione męskie zapachy, które używają Wasi partnerzy?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BYĆ JAK ,,DON KICHOT " ? CZYLI WALKA Z WIATRAKAMI...

KWIATKI CZY CZEKOLADKI ???

"PRZYJACIÓŁ SIĘ NIE ZDOBYWA, PRZYJACIÓŁ SIĘ POZNAJE".