CO DAJE NAM SZCZĘŚCIE ???

Każdy z nas definiuje szczęście w różny sposób. Dla jednych jest to satysfakcja z pięcia się po szczeblach kariery a dla drugich spotkanie po latach z rodziną lub chwila dla siebie. Jest to słowo, które ma naprawdę wiele znaczeń. Ciężko nam zdefiniować w jednym zdaniu co daje nam szczęście. Jest to szeroko pojęte słowo. Moi znajomi definiują szczęście jako coś wyjątkowego coś co trzeba samemu poczuć w sercu.
No dobrze ale powiedzcie co daje Wam szczęście???
Pewnej Pani X szczęście daje rodzina, przyjaciele. Pewnemu Panu Y miłość, zrozumienie, pomoc innym. Również szczęście daje spełnianie wewnętrznych celów, sprawienie, że najbliższa osoba się uśmiecha, szczęściem jest mieć osobę, która Cie kocha, wspólnie spędzanie czasu, szczęście daje nam rodzeństwo. Dla innych to może być smaczny obiad w domu, piątka z języka angielskiego czy też czekolada. Sami widzicie można wymieniać i wymieniać końca nie widać. A co według mnie daje szczęście? Według mnie hmm... szczęście daje mi rodzina, kochający syn oraz mąż, widok staruszków trzymających się za ręce, jedzenie lodów w upalne popołudnie, czas dla siebie, uprawianie sportu, słuchanie muzyki, jedzenie wspólnych obiadów czy tez próbowania wina, a nawet to, że kocham samą siebie i że się akceptuję daje mi to również szczęście. Szczęście według mnie to uczucie samospełnienia, bycia potrzebnym.
,,Gdy człowiek jest szczęśliwy, żyje w harmonii z samym sobą i swoim otoczeniem".
OSCAR WILDE

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BYĆ JAK ,,DON KICHOT " ? CZYLI WALKA Z WIATRAKAMI...

KWIATKI CZY CZEKOLADKI ???

"PRZYJACIÓŁ SIĘ NIE ZDOBYWA, PRZYJACIÓŁ SIĘ POZNAJE".