SZAŁ KOBIECYCH CIAŁ

Przypuszczam, że już zaczął się szał ciał. Mam na myśli zbliżające się lato. Każda chce wyglądać pięknie, mieć nieskazitelną cerę, super płaski brzuch czy mieć już sztuczną opaleniznę, żeby nie było siary jak pójdzie nad morze, że będzie blada hi hi. Czasami mam ubaw po pachy. Nawet z siebie się śmieje jak jakaś nienormalna. Po prostu mam dystans do siebie. Dziewczyny dla mnie szał kobiecych ciał bardziej kojarzy mi się nie z wyścigiem szczurów, która zrobi najwięcej dla ciała jedynie z przyjemnościami jakie możemy sobie zaserwować. Prawie jak w restauracji kiedy przystojny kelner przynosi winko lub drinka. My Kobiety przeważnie żyjemy w biegu ale jak już zwolnimy to dajemy czadu ja przynajmniej tak robię. Kurczę po to mamy tyle możliwości dla duszy i ciała, że coś od życia nam się należy. Ja np.robię często kąpiel w wannie wypełnionej po brzegi wodą. Cudowne odetchnięcie po ciężkim dniu. Mogła bym nawet zasnąć w tej wannie co może stać się niebezpieczne. Też tak macie??? Oprócz wanny lubię raz w roku nie częściej iść na saunę najlepiej na wszystkie jakie mają w danym obiekcie. Ostatnio byłam z mężem na Termach Maltańskich i zrelaksowaliśmy się aż w 14 saunach. Największą frajdę miałam z Groty Śnieżnej. Bomba często tam wchodziłam spodobało mi się. Nawet nie było tak źle dziwiłam się mężowi dlaczego tak się trzęsie bo Ja nawet nie drgnęłam. Naśmiałam się słysząc, że jestem inna, dziwna, wszystko było w żartach i ze śmiechem powiedziane. Nawet nie wyobrażacie sobie jaki człowiek jest wylajtowany po takim wypoczynku. Nic Cie nie obchodzi czujesz tylko i wyłącznie jak Twoje ciało odpływa od rozkoszy jaką zaserwowałeś, czujesz jak byś unosiła się w chmury całkowity czilałt. To jedno z czym mi się kojarzy
szał ciał
Drugie to, że mając lekki makijaż może być mocny jak kto woli, ubraną sexy bieliznę, jakąś fajną sukienkę lub inna część garderoby czujemy się o wiele lepiej, pewniej siebie, wyglądamy sexy bez względu na to kto jaką ma posturę. Również chodzi o piękność kobiety. Piękna kobieta to kobieta, która cieszy się ze swojego życia i potrafi z niego czerpać pełnymi garściami. Wystarczy jej jeden ukochany mężczyzna, w oczach którego może przeglądać się jak w zwierciadle. Piękno kobiety to przede wszystkim sztuka życia. Oczywiście piękno dla każdego jest czymś innym, każdy je inaczej może interpretować na swój sposób. A Wy kochane czytelniczki z czym Wam kojarzy się szał ciał??? Robicie coś dla siebie???

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BYĆ JAK ,,DON KICHOT " ? CZYLI WALKA Z WIATRAKAMI...

KWIATKI CZY CZEKOLADKI ???

"PRZYJACIÓŁ SIĘ NIE ZDOBYWA, PRZYJACIÓŁ SIĘ POZNAJE".