Patrząc przez różowe okulary

Fajny tytuł. Też mi się podoba. Czemu akurat przez różowe okulary bo lubię ten kolor hi hi. Róż, róż kto go nie lubi. Większa część dziewczyn ma coś z różowego. Nie chce pisać na temat koloru bo bym Was zanudziła paplaniną. Tak naprawdę posiadam takie okulary akurat mam je w samochodzie bo są w końcu przeciwsłoneczne i ułatwiają mi jazdę a gdy nastaną wakacje to zabiorę je ze sobą. A wiecie czemu bo świat przez nie wygląda inaczej. To znaczy, że spoglądam na świat optymistycznie, niczym się nie przejmuję, jestem pozytywnie nastawiona nawet gdy pada deszcz potrafię się uśmiechać. OK zastanawiasz się SERIO tak masz, a dziecko? nie daje Ci w kość??? Kochane Kobietki każde dziecko daje czadu rodzicom w końcu jest dzieckiem, maleństwem i ma prawo. I wiecie co Kocham to jak daje nam w kość bo stajemy się silniejsi. Co tam nieprzespane noce, czasem ciężkie dni przez ząbkowanie. Szczerze już się przyzwyczaiłam i nie czuje z tego powodu bólu czy rozpaczy. Wstaje codziennie o 5.30 max najpóźniej 6 rano i czuję się wyspana po mimo, iż nocka była zerwana przez 5-cio krotne wstawanie do syna. Wstaje i czuje radość, cieszę się nowym dniem. Mam obok siebie wspaniałego męża, za którym szaleje jak nastolatka i fajnego synka. I co powinnam się złościć? bo się nie wyspałam?! O nie, nie ze mną takie numery. Pozytywne myślenie i radość choćby z takiego poranka u boku swoich kochanych mężczyzn małego i dużego to coś piękniejszego niż złość. Możemy wybrać mieć pretensje do siebie lub syna bo się nie wyspał/a lub cieszyć się kolejnym dniem bo każdy jest inny i nie wiadomo co Cie dziś spotka. Podsumowując uwielbiam różowe okulary i myśleć pozytywnie nie przejmując się tym co inni mówią na Twój temat. Która z Was posiada różowe okulary i jakie jest Wasze spojrzenie przez nie??? Czy też podobne do mojego??? Podzielcie się ze mną swoją opinią a chętnie odwiedzę Waszego bloga i również zostawię po sobie ślad.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BYĆ JAK ,,DON KICHOT " ? CZYLI WALKA Z WIATRAKAMI...

KWIATKI CZY CZEKOLADKI ???

"PRZYJACIÓŁ SIĘ NIE ZDOBYWA, PRZYJACIÓŁ SIĘ POZNAJE".