Kochaj siebie

Bycie kobietą to więcej niż matka, żona, koleżanka czy przyjaciółka. Kobieta jest istotą nie zastąpioną, uwielbiana przez mężczyzn, dbającą o każdy szczegół, dbająca o wszystkich wokół siebie. Pięknie brzmi prawda? Ach wszystko było by super gdybyśmy nie zapominały o sobie!!! My KOBIETY często nie akceptujemy siebie. Widzimy wiele wad i niedoskonałości. Uciekamy od świata. Myślimy co powiedzą inni, boimy się wyrażać siebie takim jakimi jesteśmy osobami. Olać to. KOCHAĆ SIEBIE to nic złego. Wiem, że może być Ci ciężko zaakceptować swoją osobę, wiem bo sama przez to przechodziłam. Piegi, szczupła talia ( wiele krytyki od ludzi jaka Ja to chuda), brak czwórki ( zęba tak zęba ) gdy podczas uśmiechania się widać szczelinę i co z tego, rozstępy na brzuchu po ciąży,to wszystko nie jest idealne i co z tego, dla mnie jest piękne akceptuje to pogodziłam się z samą sobą i dobrze mi z tym. Nie muszę być jak Pani z okładki, która jest wyretuszowana foto shopem. Ważne, że wiesz jaką osobą jesteś wewnętrznie. Ważne, że jesteś sobą. Gdy się pokochałam i byłam pewniejsza świat się zmienił. Zaczęłam zauważać, że ludzie odbierają Cię całkowicie inaczej niż przedtem. Bardziej są otwarci na konwersacje, chętniej się uśmiechają, lubią przebywać w Twoim towarzystwie. Wszystko to co robisz dla siebie tak Cię świat odbierze.

Komentarze

  1. Też nie mam czwórek, ortodonta dawno temu je usunął. Talię z kolei mam za grubą. Zawsze dla kogoś będziemy za grube i ogólnie za "jakieś". Grunt to robić swoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robić swoje i nie przejmować się innymi. Żyjemy w takim świecie, że nikomu nie dogodzimy. Ważne, że my Wiemy jakie jesteśmy :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BYĆ JAK ,,DON KICHOT " ? CZYLI WALKA Z WIATRAKAMI...

KWIATKI CZY CZEKOLADKI ???

"PRZYJACIÓŁ SIĘ NIE ZDOBYWA, PRZYJACIÓŁ SIĘ POZNAJE".