CAŁA W SKOWRONKACH, PEŁNA RADOŚCI

Czuję się cudownie, fantastycznie jestem cała przepełniona pozytywną energią, radością, której się nie da opisać. Dopowiem,Radość to stan emocjonalny, który wyraża uczucie całkowitego spełnienia lub przywoływanych w pamięci wspomnień. Jest synonimem SZCZĘŚCIA. Tak szczęścia. Dziś miałam niesamowity dzień. Spędziłam go z moimi rodzicami i rodzeństwem. Najwspanialszą niespodzianką było to, że zobaczyłam brata, który mieszka bardzo daleko za granicą i rzadko się widujemy . Szok, niedowierzanie, sen??? To rzeczywistość nic mi się nie śni. Kocham najmocniej na świecie moje rodzeństwo dwóch braci i siostrę. Love, Love, Love.. Dzień pełen wrażeń. Wyprawa na odpust Św.Wojciecha do mojej Parafii w której mieszkałam 21 lat. A teraz ile mam? Nie zdradzę czuję się ciągle jak nastolatka:). A teraz najlepsze właśnie tam poczułam się cała w skowronkach. Jesteście ciekawi czytajcie dalej. Wspólnie z całą rodzinką poszliśmy na spacer do PARKU, PARKU WSPOMNIEŃ. Te kolory wszędzie zieleń, cisza, szum drzew. Ja odpłynęłam. Byłam zachwycona tym miejscem. W sercu mnóstwo pięknych chwil jakie tam przeżyłam, dzieciństwo, szkoła. Nie da się tego opisać trzeba to samemu przeżyć poczuć. Pozwolić sobie na duchowy relaks, pozwolić by ciało i dusza odfrunęła. Widząc, że to miejsce UMIERA człowiek dostrzega ile w naszej głowie pozostaje co kodujemy by potem właśnie móc to poczuć, przeżyć jeszcze raz. Daje dużo do myślenia. Coś pięknego taka drobna rzecz miejsce a jak cieszy. Nabrałam dużo pozytywnej energii poczułam coś niesamowitego. Teraz już wiem, że życie jest piękne, że piękna była przeszłość tylko jej w tedy nie dostrzegałam. Ogarnia mnie radość, że pęknę jak balon i wszystkich wokół siebie nią pozarażam. Drodzy czytelnicy a jak jest u Was??? Co Wam daje radość i uczucie czegoś pięknego ??? czegoś co sprawia, że czujecie się jak Ja.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BYĆ JAK ,,DON KICHOT " ? CZYLI WALKA Z WIATRAKAMI...

KWIATKI CZY CZEKOLADKI ???

"PRZYJACIÓŁ SIĘ NIE ZDOBYWA, PRZYJACIÓŁ SIĘ POZNAJE".